mobil

Tack! för att ni vill boka ett professionellt DJ-Paket från DJ Uthyrning!

Här nedan finner ni ett bokningsunderlag som ni fyller i och sedan klickar ni på knappen "skicka bokning".

Ni kommer inom 48 tim att erhålla en bekräftelse av er bokning som ni dubbelkollar så allt stämmer med era önskemål m.m.

Har ni frågor rörande er bokning kan ni alltid kontakta oss.

(Boknings nr som ni har fått via E-post måste fyllas i.)

* = Obligatoriska fält

  • Boknings nr du fick via E-post.
  • Där DJ Uthyrning kan kontakta er under dagtid.
  • Faktureringsinformation för företag.


  • Vilket typ av bröllopspaket är ni intresserade av ? '
    Välj ett ljudpaket och ett ljuspaket.

  • Digitalt fotobås i upp till 4 tim
  • Play It paket
  • Vill ni att vi monterar upp ljud och ljus på en bestämd tid fyller ni i (ja) annars fyller ni i (nej). Är det Play It paket så skriver ni vilken tid ni önskar.

  • Om ni har fyllt i (ja) på ovanstående fråga så skriver ni vilket tid ni önskar att vi är på plats.
  • Om ni önskar extra speltid av DJ
    "Det ingår 3 timmar speltid från er angivet starttid dock senast till kl. 01.00. Efter 3 timmar eller kl. 01.00 debiteras det OB per påbörjad timme".

  • När är det beräknat att DJ ska börja spela
  • Ansvarig på plats för restaurang, lokal, festvånings m.m.
  • Musikval till ert evenemang
  • T.ex första låten på ett bröllop m.m.
  • Dj behöver:
    Ett vanligt 220V uttag utan dimmerfunktion.

    DJ tillägg:
    Det ingår 3 timmar speltid från er angivet starttid, dock senast till kl.01.00. Efter 3 timmar eller kl.01.00 debiteras det extra tid per påbörjad timme.

    Betalningsvillkor privatpersoner:
    Kontant eller Swish: Betalas vid evenemang och där ni erhåller ert betalningsunderlag.
    Fakturering: 5 dagar netto (privatpersoner) 90 kr tillkommer i administrationsavgift.

    * Evenemang där totalsumman överstiger 8000:- är det en faktura på 50% av totalbeloppet i samband med bokning. Likvid på vårt bankkonto 7 bankdagar innan eventet.

    Evenemang där totalsumman överstiger 15000:- är det en faktura på 75% av totalbeloppet i samband med bokning. Likvid på vårt bankkonto 7 bankdagar innan eventet. Resterande belopp faktureras efter evenemanget med 5 dagars netto.

    Betalningsvillkor företag: Faktura 20 dagar.

    Samtliga priser är inkl moms för privatpersoner och exkl för företag.

    Vid betalning med Swish tänk på betalningsspärren ni har satt med er bank så det inte är ett för lågt belopp när ni vill betala.

    DJ Uthyrning är Godkänd för F-skatt

    Transport:
    Det ingår 2*2,5 mil från Stockholms City. Utöver detta faktureras separat enligt prislista.

    Parkering:
    Parkering debiteras samt en kopia på kvittot medföljer vid fakturering.

    Bilder eller video:
    Kunden godkänner att DJ Uthyrning får använda bilder/ video på deras hemsida från kundens event. Men kunden har rätt att be oss byta eller ta bort bilden eller video om så kunden önskar.

    Avbokning:
    Avbokning upp till 30 dagar innan evenemangsdagen är kostnadsfri.
    Mellan 30-7 dagar innan 30% av totala belopp.
    Mellan 6-0 dagar innan 50% av totala belopp. Eventuell avbokning skall göras per e-post eller telefon och ni får en bekräftelse på detta.

    Villkor:
    Skador på utrustning som sker av gäster i samband med event/festtillfälle t.ex att en gäst häller vätska, skada eller annan åverkan på utrustningen. Reparationsersättningen eller nyinköp av skadad utrustning kommer att avkrävas av beställare eller dennes försäkringsbolag.

Så fort vi har behandlat denna bokning kommer en bekräftelse till er via e-post .

Tack för er bokning!

PS:  Tänk på att kolla din skräppost för ibland hamnar vårt svar där