mobil

Digitala Fotobås

Fotobås är ett perfekt sätt att fånga minnen

DJ Uthyrning
.

Att arrangera en fest eller evenemang så är det mycket att tänka på, så som bjuda in gäster och servera god mat och dryck. Och varför inte skapa minnen som kommer att leva kvar länge efter att festen är över. Och vad är ett bättre sätt att fånga och bevara dessa minnen än med ett snyggt och underhållande fotobås?
.
Ett fotobås är inte bara en rolig aktivitet för dina gäster att delta i under festen, det är också ett fantastiskt sätt att fånga spontana och autentiska ögonblick som annars kan gå förlorade i vimlet. Genom att hyra ett fotobås skapar du en interaktiv upplevelse som kommer att glädja både dig och dina gäster.

Våra eleganta digitala led fotobås

.
Vill du lägga till en touch av sofistikering och glamour till ditt event?
Vi tycker att även ett fotobås ska se chic och elegant ut när den tar sin plats på ditt event.
.
Våra fotobås är inte bara visuellt fantastiska utan också utrustade med toppmodern teknik för att säkerställa att dina gäster får en verkligt oförglömlig upplevelse.
.

Lyft ditt evenemang med ett fotobås


Vår tjänst ger högkvalitativa utskrifter till anpassningsbara funktioner som vanliga bilder, gif-bilder, video, green screen m.m. Våra fotobås är designade för att hjälpa dig att sticka ut från mängden och skapa bestående minnen för dina gäster. Med ett enkelt pekskärms-gränssnitt och en nedräkningstimer samt en röst som hjälper.
.

              "Press to start"



Folk älskar att ta bilder och ett digitalt fotobås är ett bra sätt att låta dem göra det på ett roligt och kreativt sätt. Bilderna som tas med digitala fotobås kommer att vara ett varaktigt minne och bilderna får man direkt via SMS eller e-post.

Rekvisita


Vi erbjuder en mängd olika rekvisita till ett fotobås. De kan göra fotoupplevelsen ännu roligare och mer engagerande för dig och dina gäster och särskilt den roliga rekvisitan ger många härliga skratt.

Rekvisita (probs) kan ni själv införskaffa för att passa ert event. Det finns hur mycket som helst att välja av.

Backdrops

.
En "backdrop" kan lägga till färg, struktur och stil till dina foton. Det kan också hjälpa till att skapa en sammanhållen stil för ditt evenemang eller fest.
.
Så med alla dessa nya innovationer har även "backdrops" också kommit långt. Vi kan erbjuda er några olika eller om ni vill ta med er egen så har vi en mindre ställning för dessa. 

Skrivare eller bara digitalt

Många som ska hyra ett fotobås för sitt kommande evenemang, är en av de största frågorna om man ska ha en skrivare eller inte. Det finns inget som är rätt eller fel och båda är fantastiska och roliga tillägg till alla evenemang, och dina gäster kommer garanterat att njuta av båda alternativen. 
 
Skillnaden mellan ett digital fotobås och fotobås med en skrivare, är att på det digitala fotobåset kan gästerna enbart få sina foton, video, Gif-bilder till sig själva eller vänner via QR-koder, SMS, e-post. Har man bilderna digitalt kan alltid skriva ut dom vid ett senare tillfälle om man vill.
 
Ett fotobås med skrivare ger även en möjlighet att få fotona utskriven direkt på plats.

Digital alternativet är det grönaste alternativet som fler och fler väljer.

Placera fotobåset där du vill

Vi vet att vissa platser eller festlokaler kan det vara svåra att ha tillgång till ström där man vill ha fotobåset placerat.
.
Vi kan erbjuda er en extern stömkälla till våra fotobås så slippa ni fundera vart det kan stå, utan funderar istället vart ni vill ställa fotobåset. Våra power station klara både fotobåset och skrivaren i många timmar.

Leverans och montering

Det ska vara enkelt                 (Varför hämta/lämna montera och demontera?)

.
-  Vi levererar och hämtar upp (*läs mer nedan ang transport)
-  Vi monterar och demonterar
-  Vi starta upp programmet och ser till att allt fungerar
-  Vi gör test utskrift

Hur länge ska man hyra ett fotobås

Fotobås har blivit en populär trend på allt från bröllop till födelsedagsfester. För ett evenemang med cirka 70 gäster är 2-4 timmar vanligtvis det optimala tidsintervallet som våra kunder väljer från oss.
.
Om ditt evenemang sträcker sig över hela dagen, överväg att hyra fotobåset för hela dagen för att säkerställa att alla gäster får en chans att njuta av det.

DJ Uthyrning          

.
Gör er egen template (mall) till våra fotobåset och skicka till oss.
Det finns ett program som heter Canva (canva.com). Där finns som gratis version som är mycket bra och enkel och som innehåller en massa olika förslag.

Och vi kan absolut hjälpa er med detta.

Hur fungerar Canva

Bygg ditt egen fotobås

Göra en mall till fotobås.

 Hyr ett Digitalt Fotobås i 4 tim

Dagens fotoprogram kan erbjuda många olika funktioner. Vi tar inget extra för dessa funktioner så som Gif-bilder, (AI) Green Screen med mycket mer. Dock så rekommenderar vi inte att man väljer alla då det kan skapa en lång kö till fotobåset och där eventuellt era gäster väljer att inte ta en bild eller video. Vi kan absolut rekommendera vilka funktioner ni bör ha på ert event.

Gör en förfrågan

Nedan kan ni göra en enkel prisförfrågan till DJ Uthyrning

  • Skriv vad ni tror t.ex mellan kl 17-20 eller 18-22

Övrig information:

Hyrespersonen bär under hyresperioden fullt ansvar för hyrd utrustning. Skadad eller förlorad utrustning skall utan dröjsmål ersättas av hyrespersonen, oavsett om vållande eller olycka föreligger. Det åläggs hyrespersonen att hålla hyrd utrustning försäkrad till dess fulla värde under hyresperioden, samt att förvara den säkert under bruk och när den inte används. Bilder som ni tar kan komma att användas på våran hemsida. Inga rasistiska, politiska, sexistiska, diskriminering eller övrigt som kan påverka något personligt får skickas från våra fotobås. Skulle detta inträffas kommer det att polisanmälas och det är hyrespersonen som bär ansvaret. Med att skicka en förfrågan så godkänner ni detta för framtida eventuella hyra av fotobås från oss på DJ Uthyrning.

Våra fotobås är till för att skapa glädje och framtida minnen.

(*Transport 2* 2,5 mil från Sthlm city enkel resa. Montering/riggning sker ca: 1tim före eventstart

Nyår, julen, påsken, med fler unika helgdagar är det pris enl. överenskommelse.